plantilles: smarty , xsl, ..?

Programació PHP i conexions amb MySQL

plantilles: smarty , xsl, ..?

EntradaAutor: pxl Data: ds. juny 05, 2004 4:13 pm

Hola, voldria saber què feu servir a l'hora de crear plantilles per separar codi i presentació amb php.

Jo he fet servir smarty i xsl, ara mateix smarty és la millor opció perquè és fàcil d'editar com a arxiu html al dreamweaver. Amb les xsl es més dificil perqué no conec cap editor visual, o bé podría configurar dreamweaver d'alguna manera perquè m'ho admitís, però no sé com.. :-|

De moment la millor manera que conec d'editar plantilles visualment és combinant les dwt de dreamweaver per evitarme includes de header i footer, i plantilles d'Smarty per incloure les dades procedents de php, però ,m'agradaria saber si hi ha algun mètode millor :\
pxl
 
Entrades: 4
Membre des de: dg. gen. 25, 2004 12:58 am

EntradaAutor: pxl Data: dc. juny 16, 2004 6:13 pm

Bé, será un monòleg pel que veig.. :\

De totes maneres em responc a mi mateix, ja que em sembla que ara ho tinc més clar. De totes maneres estaria bé coneixer més opinions, i d'altres sistemes de plantilles ;)

Després de provar una i altra opció em quedo amb smarty, hi han moltes més opcions i és molt més flexible i senzill que xsl, al menys pel que jo conec.

M'he estalviat una feinada fent servir plantilles, i ara tinc separat clarament el codi que s'encarrega de agafar les dades, processarles, etc.. i el codi de presentació. Si encara no en feu servir, us ho recomano :P
pxl
 
Entrades: 4
Membre des de: dg. gen. 25, 2004 12:58 am

EntradaAutor: karlos Data: dc. juny 16, 2004 8:13 pm

Hola, jo no conexia Smarty, aixi que no puc opinar sobre el que es millor. ?:-i encara que despres de veure informació sobre Smarty i pel que tenia entes del XSL, em dona la impressió de que XSL esta orientat al tractament de documents, mentres que Smarty el trobo amb més possiblitats o millor orientat a nivell d'apliciació. Be, això es el que em sembla a primera vista.

De totes formes gràcies al teu post ja tindre en compte el Smarty en un futur ;-)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension


Torna a: PHP & MySQL

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron