send sms with php

Programació PHP i conexions amb MySQL

send sms with php

EntradaAutor: gitomer Data: dj. feb. 16, 2006 11:20 pm

Si poseu això mateix al google (send sms with php), surt un munt d'info i scripts ja preparats per tenir una pàgina d'enviar sms. ::-)

Algú ha fet servir ja algo d'això?
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
gitomer
pingu expert
pingu expert

Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: karlos Data: dv. feb. 17, 2006 8:32 pm

jo crec que el tema del enviament dels SMS via web esta en poder accedir a una pasarel.la SMS ?:-i

i jo no se.. pero les pasarel.les disponibles i gratuïtes no em fan gaire gràcia.. ja que penso que poden agafar els nº de telèfons i fer spam via mòbil .. :o--o: a mès em sembla que no hi han gaires per a operar a nivell nacional... :->

"diguem conspiranoic" ::-::
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
karlos
pingu hacker
pingu hacker

Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: gitomer Data: dv. feb. 17, 2006 9:14 pm

Dedueixo que no n'heu fet servir, jo tampoc.

Tens raó en què la elecció de la pasarela és important, jo tampoc em fio de lo que és gratis. Suposo que es deu necesitar alguna mena de certificat de seguretat digital...No ho sé potser podríem preguntar a les operadores de mòbil. Si descobreixo algo ja us ho faré saber. <|:-)
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
gitomer
pingu expert
pingu expert

EntradaAutor: gitomer Data: dg. feb. 19, 2006 3:02 am

Buscant en els casos d'exit de vodafone.es he trobat que hi ha ajuntaments de España que fan enviaments massius de SMS amb Vodafone i Latinia. He anat a Latinia i he trobat una pàgina molt ben explicada amb dibuixets, definicions,etc

http://www.latinia.com/faq/index.jsp

Hi ha molts conceptes concentrats. N'hi ha dos que em criden l'atenció:
1. la distinció entre solució remota ASP (i suposo que també PHP) y solució interna.
2. el paper d'ells com a intermediaris però al mateix temps gestors de la solució (sembla que no tens més alternativa que comprar les seves eines).

Seguiré investigant. Tinc ganes de fer ni que sigui per experimentar alguna "web mensajera". ;-) ;-) ;-)
gitomer
pingu expert
pingu expert

EntradaAutor: karlos Data: dg. feb. 19, 2006 3:09 pm

jo tampoc he fet servir aquestes eïnes ni els scripts de pasarel.les gratuïtes pero fa temps ho vaig mirar i eren crides a un CGI on enviaves els paràmetres necesaris via POST o GET, en el cas de les webs.

Llavors el tema important era la pasarel.la SMS, les tarifes, etc..

Un altre opció era fer-te la pasarel.la SMS (ordinador conectat a internet + "modem"? GSM) i contractar paquets de missatges SMS a cost reduït a una operadora. Que això es el que deu fer Latinia, que te una infraestructura feta i ofereix el servei a d'altres empreses.

Un apunt sobre el acrònim ASP, penso que en aquest cas fa referència a Application Service Provider i no a la tecnologia de Microsoft ASP (Active Server Page). Precisament fa el incis en la privacitat de les dades, es a dir, que suposo que Latinia tambe pot instal.lar la pasarel.la a la empresa del client i aixi les dades queden dintre de la empresa. Pero generalment es un servei remot.

Be, ja comentaràs com va la teva aventura SMS

;-)
Imatge
karlos
pingu hacker
pingu hacker

EntradaAutor: gitomer Data: dg. feb. 19, 2006 9:01 pm

Tens rao amb el significat de ASP ;-)

Per cert, m'he adonat que en se molt poquet de CGI pots pasarme bibliografia potent ((:-)) Vull saber quins llenguatges puc fer servir per a posar CGIs a cat1.net, si m'has d'habilitar permisos o si puc cargar alguna mena de màquina virtual de java o contenedor similar.

Una altra qüestió: estic convençut que no puc fer pàgines en jsp a cat1.net, m'ho pots confirmar?

Intentaré fer una pasarela aprofitant que el telèfon mòbil és ja un "modem GSM" que pot funcionar molt bé per a poc trànsit.
(esquema de test: web localhost+aplicació en PC+bluetooth+aplicació J2ME).

Si ho aconseguís en local, ja miraria quin "modem GSM" podrieu comprar i us demanaria un "pla hosting mensajeru". ;-)
gitomer
pingu expert
pingu expert

EntradaAutor: karlos Data: dt. feb. 21, 2006 10:32 am

Killershark ha escrit:Per cert, m'he adonat que en se molt poquet de CGI pots pasarme bibliografia potent weah Vull saber quins llenguatges puc fer servir per a posar CGIs a cat1.net, si m'has d'habilitar permisos o si puc cargar alguna mena de màquina virtual de java o contenedor similar.

En principi quan es parla de un CGI (Common Gateway Interface) es fa referència a la aplicació que fa de interficie entre la apliació web i un altre aplicació interna (com pot ser un gestor de BBDD, el controlador de una webcam, etc..) i aquest CGI pot fer referència a un EXE de Windows, un script en Perl, o un PHP, etc... es independent del llenguatge. A cat1 pots fer servir perl, php, o un binari ELF de Linux, per exemple.

Killershark ha escrit:Una altra qüestió: estic convençut que no puc fer pàgines en jsp a cat1.net, m'ho pots confirmar?

En el servidor on tens la web si que tens la opció de fer servir jsp, te instal.lat el Tomcat, pero cal donar permissos al compte de usuari. Ja t'ho mirarè i et comento algun cosa.

edito: sobre la pasarel.la SMS a cat1 ja ho veig mès complicat :o--o:

salutacions ;-)
Imatge
karlos
pingu hacker
pingu hacker

Torna a: PHP & MySQL

Qui està connectat