dbdesigner

Programació PHP i conexions amb MySQL

dbdesigner

EntradaAutor: gitomer Data: dj. jul. 06, 2006 8:31 pm

Hola he trobat una eina bastant interesant

http://www.fabforce.net/downloads.php

per dissenyar bases de dades ;-)

Estava buscant algo per fer els típics diagrames entre Taules per documentar una mica els projectes i sembla que amb aquest dbdesigner és bastant ràpid. Comenteu les vostres experiències <|:-) !!
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

Para Karlos

EntradaAutor: gitomer Data: dc. jul. 12, 2006 8:42 pm

El Slogan que em deies diumenge era: "em faig el Hosting a Cat1 i tu hauries de fer el mateix pirata" ???

No me llames pelotero llamame Lola.
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

Re: Para Karlos

EntradaAutor: karlos Data: dj. jul. 13, 2006 9:39 am

Killershark ha escrit:El Slogan que em deies diumenge era: "em faig el Hosting a Cat1 i tu hauries de fer el mateix pirata" ???

No me llames pelotero llamame Lola.


Sip! era aquest.... ja deia jo que no era la primera vegada!! :-D


Sobre el DBdesigner ja el vaig mirar fa temps, pero al final ho faig directament al phpMyAdmin (força informal tot plegat, pero com sempre "yo me lo guiso, yo me lo como")

De totes maneres li tornare a donar una ullada perque ara tinc el dubte de com exporta les taules amb relacions CASCADE DELETE/UPDATE i si poden tenir alhora camps amb index FULLTEXT (perque diria que unes taules cal que siguin InnoDB i les altres MyISAM)

:-~
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: gitomer Data: dj. jul. 13, 2006 11:23 am

Ja em diràs el resultat d'aquesta comprobació "maestro de la semántica y de la integridad referencial".

Ara em fas dubtar, diria que és millor posar Innodb en totes, no?
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: gitomer Data: dj. jul. 13, 2006 2:00 pm

http://dev.mysql.com/tech-resources/art ... -keys.html

Et serveix?

Cascading UPDATES and DELETES

In this example we look at how to program cascading UPDATES and DELETES.

A cascading delete specifies that if an attempt is made to delete a row with a key referenced by foreign keys in existing rows in other tables, all rows that contain those foreign keys are also deleted.

A cascading update specifies that if an attempt is made to update a key value in a row, where the key value is referenced by foreign keys in existing rows in other tables, all the values that make up the foreign key are also updated to the new value specified for the key. ;-)
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: karlos Data: dj. jul. 13, 2006 7:50 pm

ja, el que diu al article es que MyISAM no soporta integritat referencial, que cal fer servir InnoDB per exemple.

Pero em sembla que el InnoDB no te suport per a camps FULLTEXT (per a implementar cercadors), cosa que les MyISAM si.

Llavors si et cal fer un cercador sobre els continguts de alguns camps i tambe vols que el MySQL es preocupi de la integritat referencial.. caldrà combinar els tipus de taules..¿? es aquest el dubte .. potser vaig errat i no es tant problema .. no se.. per aixo deia que ho podria mirar al dbdesigner a veure com ho fa... si ho permet fer o que pasa.. ?:-i paranoies!! ::-)

ostres!! ja veig que has ampliat la firma.. jeje.. ara falta que en el avatar surti el logo de cat1 pero en un pot de detergent!!! (jeje digues a la judith que et fagi un avatar, jeje)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: gitomer Data: dj. jul. 13, 2006 8:24 pm

No me tientes,... que aquest pas m'haureu de fer Product Manager o Vicepresident de Marketing. Es a dir cobrar una pasta gansa de sou per fer alguna frase ingeniosa.

Ara en serio, informa'm dels teus progresos en la integritat referencial. No és una paranoia és professionalitat ! ;-)
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: gitomer Data: dj. jul. 20, 2006 11:19 pm

Els pocs dubtes que em quedaven de barrejar MyISAM i InnodB, els he resolt amb

http://www.phpfreaks.com/mysqlmanual/pa ... ansactions

1.5.5.3 Transactions and Atomic Operations

1.5.5.5 Foreign Keys
:-D
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles


Torna a: PHP & MySQL

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron