HTTPS

Comenta aquí tots els dubtes i problemes que puguis tenir amb els nostres serveis.

HTTPS

EntradaAutor: gitomer Data: dc. gen. 04, 2006 4:23 pm

Hola, vull fer servir el certificat de cat1.net per a un https i no em troba la página (error 404). He fet servir el codi que hi ha aquest foro en el meu script www.elmeusite.com/segur2.php. He comprovat bé les rutes. No sé si m'heu d'activar com a usuari d'això o he fet algo malament. ?:-i

Thank you!
gitomer l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 31, 2006 2:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: karlos Data: dj. gen. 05, 2006 4:23 pm

Hola Killershark,

el exemple que vaig possar no et serveix exactament, ja que el domini al que fas referència es troba en una altra servidor.. ja veus anem ampliant la familia ::-::


com ja teniu permissos només cal que fagis servir la següent adreça


https://secure2.cat1.net/~elteuusuari/segur2.php


la diferència es "secure2".. en comptes de "secure" que pertany a un altre servidor de cat1, i ja esta, en principi no has de tindre cap problema.

salutacions i benvingut! ;-)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: gitomer Data: dj. gen. 05, 2006 8:32 pm

Efectivament, tan simple com posar un 2. Ha funcionat. ;-) ;-)
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles


Torna a: Suport

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron