Idioma per defecte en el fòrum

Comenta aquí tots els dubtes i problemes que puguis tenir amb els nostres serveis.

Idioma per defecte en el fòrum

EntradaAutor: jordibarcelo Data: dj. jul. 13, 2006 4:22 pm

Hola!

El meu dubte és el següent:

He creat el fòrum php/Mysql, tot de conya, evidentment l'idioma per defecte és l'anglès, fins aquí be; he anat a la plana de phpbb i m'he descarregat el pack de català, però el zip, no el gzip, en fi, m'he currat totes les estructures de directoris i sembla que funciona, quan entro com administrador i col.loco el català per defecte, al fer un log-in tot està en català, però sempre que entres al fòrum està en anglès, i fins que no t'hi registres no ho tens tot en català, tot està en anglès...

La forma com he instal.lat el pack no és correcte? Com puc fer el fòrum íntegre en català, sense tenir que passar pel procès de registrar-me per a tal?

Moltíssimes gràcies!!!
jordibarcelo
 
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 12:55 pm

EntradaAutor: karlos Data: dj. jul. 13, 2006 7:40 pm

hola, doncs si entres com administrador, al panell de administracio (el link que et surtirà abaix de tot) tens una opció a configuració general que et permet seleccionar el idioma i el estil per defecte i jo diria que amb aixó ja esta.

sort! ;-)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: jordibarcelo Data: dc. jul. 26, 2006 10:46 am

Moltes gràcies per la resposta.

Al final he entrat a no se quin fitxer de funcions.php i he cambiat totes les referències de 'english' per 'catala'. Sembla que funciona, ara sempre surt tot en català, fins hi tot abans de fer un log in, que era el problema que tenia.

Moltes gràcies!

Salut! ;-)
jordibarcelo
 
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 12:55 pm


Torna a: Suport

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron