Video per Driector

Tot sobre Director i Lingo

Video per Driector

EntradaAutor: Anna Peix Data: dl. jul. 21, 2003 4:00 pm

Es la primera vegada que provo un forum en catala!!!! Visc a Londres des de fa uns set anyets i s'agraeix el poder comunicar-se en catala de tant en quant!
Perdoneu les faltes, eh?

A veure... auqesta es una mica complicada... Estic fent un treball per la uni i m'he quedat encallada.
Tinc 24 videos diferents, passats a QuickTime Movies (loops), que he importat a Director.
La idea consisteix en construir un 'piano' on les tecles de l'ordinador substitueixin les tecles del piano. Una tecla/ per video (Quicktime), aixi l'usuari pot 'composar' una sinfonia propia en video i so que ocupi bona part de la pantalla. Seria un 'piano audio-visual' mes o menys.

No se si m'he explicat be...

El problema es que m'agradaria introduir una TRANSICIO (blend – fade in/out) entre dos videos differents (o notes) per tal de fer un canvi mes suau, pero em faig un lio amb el Lingo!

Agrairia moltissim que m'ho ajudessiu a solucionar!

GRACIES!
Anna Peix
 
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 21, 2003 2:03 pm

fade in/out

EntradaAutor: Toni Data: dt. jul. 22, 2003 7:21 am

Hola Anna i benvinguda al foro!! :lol: ( Desde Londres... no podràs venir al sopar de germanor.. per cert, com ens has conegut ¿?? )
..wenu.. doncs ja hauràs vist a Director que no tens cap transició que et faci un fade.. i si ho vols fer manualment pot ser un liu.. jo faria servir un xtra transition com el de dmfade ( http://www.dmtools.com ) ... i l'aniria cridant cada vegada que faig un canvi d'un vidrio a un altre.. :-oXX :-oXX Bona sort!!
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn

fade in/out

EntradaAutor: Anna Peix Data: dc. jul. 23, 2003 1:29 pm

Gracies per les 'tools', me les estic baixant i les provare!
El problema, pero, es mes de Lingo que de transitions. Doncs no se com fer-ho per tal de que l'usuari pugui escollir la duracio de la nota (video) i el moment exacte del canvi de 'nota'. Aqui es on entraria la transicio.

Us vaig coneixer a la desesperada! Buscant a Google, Yahoo,... per forums, per tal de solucionar aquest problema! Fins que no ho acabi no hi ha vacances: ni Barcelona, ni Pirineus,.... NI TOMATINA!!
Em va cridar l'atencio que n'hi hagues un de catala i M'HI VAIG LLENCAR! (perdona pero no tinc la C trencada).

Estic enganxada als forums, ara! AIXO DE L'INTERNET ES UNA MERAVELLA, TU!

APA, MOLTES GRACIES!

:D
Anna Peix
 
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 21, 2003 2:03 pm

Re: fade in/out

EntradaAutor: karlos Data: dc. jul. 23, 2003 8:06 pm

Anna Peix ha escrit:.....
El problema, pero, es mes de Lingo que de transitions. Doncs no se com fer-ho per tal de que l'usuari pugui escollir la duracio de la nota (video) i el moment exacte del canvi de 'nota'. Aqui es on entraria la transicio.
.....


Hola Anna, no se si ho he entes be, pero si fas servir els events "on KeyDown" i "on KeyUp" pots controlar el moment en que has de visualitzar la 'nota' corresponent a la tecla que prem l'usuari.

Codi: Selecciona’ls tots

--amb això podem saber els codis de les tecles
on enterFrame
   the keydownScript = "put the keyCode"
end

-- aqui podries fer que s'activessin les notes
on keyDown
   case (the keyCode) of
      elcodidelateclaA: escoltarnotaA
      elcodidelateclaB: escoltarnotaB
      etc...
   end case
end


-- aqui podries fer que es desactivessin les notes
on keyUp
   case (the keyCode) of
      elcodidelateclaA: pararnotaA
      elcodidelateclaB: pararnotaB
      etc...
   end case
end




Al activar/desactivar pots fer sempre un "puppetTransition" (encara que no se com funcionarà amb el xtra.... :roll:

Vinga, sort i benvinguda al foro!!! :D
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension


Torna a: Lingo & Director

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron