enllaçar boto a html (no URL)

Consultes generals sobre Flash MX

enllaçar boto a html (no URL)

EntradaAutor: JordiQuerol Data: dg. nov. 13, 2005 11:50 pm

Soc un novato en això del Flash, estic creant un CD per un projecte europeu Comenius i he pensat fer un flash com a Autorun. No és per dir-ho però m'ha quedat una "monada" pero el final de la"peli" hi poso un botó que hauria de enllaçar amb un arxiu htm que estarà al CD (un senzill índex de continguts del CD). Cap dels dos arxius (ni el flash ni lhm) s'ha de penjar a internet, evidentment.
Doncs aquí m'he encallat... ¿Com fer que un botó dins la pel·licula de flash que enllaci a un arxiu htm que no està penjat?
Auxili

Jordi

P.S. M'he quedat encantat al veure un fòrum tan "ben parit" en català i que convisqui amb el castellà i que ningú no s'estripi els vestits.
JordiQuerol
 
Entrades: 3
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:37 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: weke Data: dt. nov. 15, 2005 9:00 am

Hola Jordi,
benvingut al fòrum ;-)
en principi amb un getURL a l'adreça relativa n'hi hauria prou.
per exemple si tens la peli.swf i al costat l'arxiu elquesigui.html simplement hauràs de posar:
getURL("elquesigui.html")
i jastà

ja ens explicaràs que tal.
..fins ara <|:-)
Avatar de l’usuari
weke
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 391
Membre des de: dt. set. 30, 2003 9:57 am
Ubicació: Granada 40

La cosa millora, però...

EntradaAutor: JordiQuerol Data: dc. nov. 16, 2005 1:30 am

Abans que res, gràcies.
Ho he fet i sembla que la cosa millora: se m'obre el Firefox però, oh misteri, s'obre amb dues pesyanyes: una buida, però que ara, connectat a internet em surt això:
“file:///C|/Documents%20and%20Settings/principal/Mis%20documentos/Jordi/cloenda/undefined”
La'adreça és correcta, però el fitxer s'anomena index.html. Perquè diu no definit (undefined)?
L'altra pestanya ve a dir que no el pot localitzar.
Pot ser una bestiessa però, el problema podria ser el Mozilla Firefox?

Help!

Jordi
JordiQuerol
 
Entrades: 3
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:37 pm
Ubicació: Catalunya

Més pistes

EntradaAutor: JordiQuerol Data: dc. nov. 16, 2005 7:21 pm

El problema segueix...
Si només poso l'rdre getURL, és a dir no paro la pel·lícla, no poso l'ordre fscommand("quit"), etc, s'obre el Firefox amb dues pestanyes : a la primera la pàgina que loi ha demanat i a la segona una pàgina web d'un nom semblant a la del meu directori (el meu directori es diu"happy" i em va a buscar la dels animalets del "Happy Tree" (!)
Si hi poso l'ordre (Ir y detener la pelicula) o bé stop s'obre el navegador però a la primera pestanya s'obre una pagia blanca (Sin titulo), a la segona, si estic connectat els Happy Tee i si no una pàgina d'error.
Ni idea d'on està l'error

Gràcies

Jordi
JordiQuerol
 
Entrades: 3
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:37 pm
Ubicació: Catalunya

getURL

EntradaAutor: karlos Data: dj. nov. 17, 2005 8:34 pm

Hola Jordi,

he fet una prova crean un boto i amb aquest script

Codi: Selecciona’ls tots
on (release) {
   getURL("testURL.html");
}


He publicat el fla com a exe, he fet la prova i obre correctament la pàgina local "testURL.htm" en el Mozilla Firefox. ?:-i

mira de fer un FLA como jo he fet, fes la prova i si et funciona la incorporas al teu fla i si deixa de funcionar serà algun tema relacionat amb la pelicula. En aquest cas ens caldra saber en quines condicions poses el getURL .. ;-)

sort ;-)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension


Torna a: Flash MX

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron