startDrag

Consultes generals sobre Flash MX

startDrag

EntradaAutor: isabelcamps Data: dg. feb. 26, 2006 4:59 pm

hola,

tinc un problema amb un startDrag... tinc fet un startDrag que funciona perfectament, pero necessito limitar l'area per on es mou el movieclip, hi han uns paràmetres de izquierda y derecha pero no sé que hi haig de posar...algú em pot ajudar?

moltes gràcies...

isabel
isabelcamps
 
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:29 pm
Ubicació: barcelona

limitar startDrag

EntradaAutor: karlos Data: dt. feb. 28, 2006 10:30 pm

hola isabel, el que cal possar als paràmetres son les coordenades en pixels del àrea en la que vols limitar el moviment del clip que vols moure.

per exemple:

startDrag( elmeuclip , false , 0 , 10 , 5 , 15)

fa que el movieclip "elmeuclip" es pugui arrossegar dintre del recuadre que delimiten les coordenades 0x,10y - 5x, 15y es a dir es pot moure cap a la esquerra fins el pixel 0, cap amunt fins el pixel 10, cap a la dreta fins al pixel 5 i cap abaix fins el pixel 15.

si fem servir per exemple 15,10,15,20 nomes es pot moure en vertical (com una barra de scroll) ja que tant per la esquerra com per la dreta el tenim limitat al mateix pixel i no queda cap marge en hortizontal en el que es pugui moure.

per últim, el segon paràmetre, que te el valor "false", serveix per a indicar si vols que el clip que arrossegues quedi fixat exactament amb les coordenades del ratolí.

sort! ;-)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension


Torna a: Flash MX

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron