Les tecles no funcionen

Programació amb Actionscript

Les tecles no funcionen

EntradaAutor: Pere Data: dv. oct. 03, 2003 12:32 pm

Hola, he fet un flash amb una programacio if(keyisDown(Key.SPACE) i l'he insertat dins d'una página html. Quan provo el flash sol em funciona, pero insertat en un html no. Què puc fer? Gràcies :-~
Pere
 
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 23, 2003 8:11 am

EntradaAutor: karlos Data: dv. oct. 03, 2003 3:06 pm

Hola Pere, no se si serà això pero si el que vols fer es que quan comença el flash has de premer alguna tecla, sense tindre cap interacció previa amb el ratoli, es possible que el problema vingui perque al carregar la pàgina el SWF no te el "focus" i no li arriban els events de teclat. Això ho pots comprobar carregant l'HTML i fent click a sobre de la pel.licula, llavors proba de premer la tecla i mira si funciona.

Si es això, llavors pots fer un petita rutina en javascript que fagi que quan es carregui la pàgina (onLoad) inmeditament el objecte SWF agafi el focus. Et deixo un exemple per si es útil.

Codi: Selecciona’ls tots
<script language="Javascript">
<!--
function inici() {
   focus()
   document.all.elmeuIdSWF.focus()
}
-->
....
<BODY onLoad="inici()">
....

<object id="elmeuIdSWF"  ......
..... etc ....
    <embed id="elmeuSWF" ...etc... </embed>
</object>


Be, ara que hi penso no se si amb Embed funcionaria el document.all (no se si es nomes per IE).... potser falta arreglar-ho perque funcioni amb NS

vinga, sort! :--)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension


Torna a: Actionscript

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant