camps de texte dinàmics

Programació amb Actionscript

camps de texte dinàmics

EntradaAutor: Loli Data: dj. març 10, 2005 5:15 pm

Hola a tots!

No sé si algú sap resoldre aquest problema o s'ha trobat alguna vegada amb ell:

Als camps de texte dinàmic de flash, quan els carregues amb texte extern, si hi ha una paraula que arriba al final de tot de la caixa de text et col·loca un espai en blanc al inici de línea següent.

Gràcies a tots!

loli
Avatar de l’usuari
Loli
mega pingu
mega pingu
 
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 05, 2003 2:35 pm

EntradaAutor: judith Data: dj. juny 09, 2005 10:25 am

Jo tinc una altra qüestió referent als camps de text dinàmic.

Estic important textes desde txt a un camp de text dinàmic. I hi ha una cosa que em fastidia molt! Els accents i les ñ i suposo que altres caràcters no els reconeix correctament, i em cnvia la lletra per algun símbol estrany.

Sabeu com poder corregir això?
Avatar de l’usuari
judith
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm

EntradaAutor: Loli Data: dj. juny 09, 2005 11:00 am

Col·loca aquesta línea de codi al começament de la teva peli flash i a veure si et funciona

System.useCodepage = true;
Avatar de l’usuari
Loli
mega pingu
mega pingu
 
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 05, 2003 2:35 pm

EntradaAutor: judith Data: dj. juny 09, 2005 4:16 pm

Sí funciona!!!!!!!

Pensava que no tenia solució. Moltes gràcies.

Això del forum és un gran invent.

Referent al que tu consultes Loli, jo estic carregant text extern i quan ocupa més d'una línia em fa un salt però comença al principi de linia correctament... ?:-i
Avatar de l’usuari
judith
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm

EntradaAutor: judith Data: dv. juny 10, 2005 7:35 am

És possible?

Resulta que afegitn la linia de codi que em ca dir la Loli, va funcionar bé però ara resulta que faig un load Movie d'aquesta película que importa els textes, i aleshores torna a no reconeixer els accents, les ñ les Ç...

He probat de introduir el codi també a la peli principal però no funciona.

Sabeu que podria fer?
Avatar de l’usuari
judith
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm

unicode

EntradaAutor: karlos Data: dv. juny 10, 2005 9:33 am

Macromedia fa servir per defecte el format UNICODE (UTF-8 em sembla) en el tractament dels textes.

Per tant, comprova que el arxiu extern de texte estigui en format Unicode. Si estas en Windows el Notepad ho deixa en format ANSI per defecte, aixi que et caldria fer "guardar como.." i escollir el format Unicode o UTF-8.

Tambe comproba que la font tingui els caràcters especials Ñ, etc.. i que si cal marca la opcio per a que els afegeixi a la pelicula.

I amb aixo no caldria fer servir el CodePage = true, que em sembla que es com una mena de "parche" que va posar Macromedia per a fer servir la pàgina de codis del ordinador del usuari, el que fa llavors es que la pelicula es veura be en ordinadors com el nostre (amb la mateixa taula de codis) pero per exemple en un altre ordinador diferent (angles, japones...) no es veuria be.

sort! ;-)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: judith Data: dv. juny 10, 2005 2:02 pm

Gracies per la informació.

Ja he provat de carregar la tipografia en la opció del text dinàmic, i no funciona.

Provaré el que tu em dius de guardar l'arxiu txt com a Unicode o UTF-8.
Avatar de l’usuari
judith
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm

EntradaAutor: judith Data: dt. març 28, 2006 12:35 pm

Despres de tants mesos, i segueixo tenint problemes amb aquest tema.
vaig fer el que em vau comentar de guardar el text coma a UNICODE-UTF8 i ho veia correctament, em pensava que estava solucionat!!

Pero quan penjo els documents a internet, torna a sortir descodificat, amb simbols extranys!!!!!!!

He buscat més informació, i tothom diu el mateix que em vau recomanar vosaltres. Que pot ser?? Sabeu algo més que afecti?
Pel que veig, el problema es que quan esta online l'explorador no reconeix els caracters. Pot ser perque guardo els txt (amb el format correcte) pero desde MAC? Pot ser que codifiqui diferent? Ja no sé que provar. :-(

Gracies
Avatar de l’usuari
judith
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm


Torna a: Actionscript

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron