optimitzar per explorer i netscape?

Web 2.0

optimitzar per explorer i netscape?

EntradaAutor: judith Data: dv. abr. 04, 2003 11:47 am

Hola Toni, tinc la web que estic fent de l'estudi penjada en proves. Quan la miro a Explorer la veig perfectament a qualsevol ordinador, el problema el dona el Netscape.
He visitat altres webs fetes en flash en els dos exploradors i he vist que també passa. Ja sé que és normal, perque tots dos no llegeixen de la mateixa manera.

Jo el problema el tinc amb el tamany de pantalla. Utilitzo un pop-ip que es maximitza al tamany de la pantalla de l'usuari i el flash queda centrat.
Al Netscape, es veu diferent desde cada ordinador. Em fa diferents coses: fa la finestra més gran que la pantalla, em col.loca el flash a dalt de tot, em fa la finestra massa petita.... En fin, erros varis.

Què em pots dir sobre aquest problema? hi ha alguna maera d'ajustar-ho una mica.
Una altra pregunta: saps si la majoria dusuaris utilitza Explorer, o estan igualats?

Gracies. Com està el petit?
Avatar de l’usuari
judith
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm

neskeip

EntradaAutor: Toni Data: dl. abr. 07, 2003 11:03 pm

bffff... jo aquest tema de optimitzar pel neskeip ja el tenia oblidat.. la veritat es que ara mateix són una mínima, mínima part dels usuaris... entre l'1 i el 5% més o menys.. fins i tot els maqueros fan servir l'explorer de microsoft.. i es que neskeip sempre a fet coses rares..

Jo faria un script per canviar el tamany del navegador només per explorer, alguna cosa així:

<script language="JavaScript">
if (navigator.appName == "Netscape") {
} else
{
self.moveTo(0,0)
self.resizeTo(screen.width,screen.height-25)

}
</script>
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn


Torna a: Javascript, DHTML, AJAX i XML

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron