quant cobro per fer una Web???????

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

quant cobro per fer una Web???????

EntradaAutor: guillemta Data: dl. abr. 07, 2003 7:39 pm

Hola nois!

Resulta que una amiga meva m'ha dit si voldria fer la web de la empresa on treballa, una fàbrica de confecció i venta de mobles. Res complicat. HTML, no FLASH. Dissenyar interface, diferents apartats amb barra de navegació, escanejar fotos, etc. Logo ja el tenen. Una Web informativa... Hauria de fer un pressupost, però abans hauré de parlar amb els jefes per veure què volen... La meva pregunta: com es tarifen aquestes feines? Per hores? Per la magnitud del projecte? Però com? Suposo que m'hauré d'encarregar de registar el nom de domini i contractar el hosting. Quina empresa és més recomanable? Això sí, interessaria tenir adreces de correu pels treballadors de l'empresa, suposo. No sé, ja veieu de què es tracta... I need your help! :roll:

Sento no haver pogut venir al sopar ni al concert del plan de los Trece :cry: (Elena, quan hi hagi un altre concert a Barna ja m'avisaràs!).

Bye guys!
guillemta
mig pingu
mig pingu

Entrades: 21
Membre des de: dc. feb. 19, 2003 3:00 pm

presupostos

EntradaAutor: Toni Data: dl. abr. 07, 2003 11:12 pm

Hola guillemta, una web informativa :roll: ... wenu, wenu.. tot depén del que vulguis fer i de la feina que et donin.. el que has de calcular és el temps que trigaràs a fer-ho i en funció d'aixó fer un càlcul per hores, o bé si el treball és molt gran fer un càlcul per mesos que estaràs treballant en el projecte.. Et puc donar aquestes pistes, però no et puc dir preus perque tot canvia molt d'un projecte a un altre.
Pel tema dominis tampoc et puc recomenar cap.. he tingut problemes amb tothom.. nexpoint.net, arsys.es, accens.com.. tu mateix.. si vols els mes baratillos son arsys i per un projecte petit ja van bé..
vinga, ens veiem!! : xplota :
Toni
pingu hacker
pingu hacker

Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn

Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant