Yahoo obre un centre d'investigacio a BCN

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

Yahoo obre un centre d'investigacio a BCN

EntradaAutor: gitomer Data: dt. oct. 10, 2006 10:43 pm

Confrència: "The mission and strategy of Yahoo" The internet 2.0 challenges a càrrec de la Sra. Noelia Fernández

El divendres dia 27 d'octubre la Sra. Noelia Fernández, Directora General de Productes i Serveis de Yahoo! pronunciarà la conferència The mission and strategy of Yahoo! The internet 2.0 challenges.

La conferència tindrà lloc:

DIA: 27 d'octubre

HORA: 8 del matí

LLOC: Aula de Teleensenyament (B3, 1ª planta)

Aquest lloc és a l'escola d'enginyeria de teleco que aviat perdré de vista, abans, però, si algú vol venir, que m'ho digui que l'invitaré a un cafè. ;-)
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: weke Data: dc. oct. 11, 2006 2:16 pm

hmmm... pel titol de la conferència és probable que aquesta sigui en anglès, no? ..uffs... si es així no crec que hi vagi.. l'entenc però molt a nivell de barri .. ::-:: ::-::

saps si serà en català o en english ?? mersi. ;-)
Avatar de l’usuari
weke
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 391
Membre des de: dt. set. 30, 2003 9:57 am
Ubicació: Granada 40

EntradaAutor: gitomer Data: dc. oct. 11, 2006 2:30 pm

Ja investigaré, però te pinta de ser en anglès -_:-:_-._-

Tot i així, segur que hi haurà moltes gràfiques, quesitos, dibuixets,...espero que penjin el powerpoint a l'intranet i que hi pugui tenir accés. <|:-)
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron