inauguro el post que espero que feu crèixer pel coneixement de tots.
Bueno, per lo vist una de les polèmiques és que incorpora una barra de cerca que et porta al cercador msn, per defecte, encara que et deixa canviar-lo. A mi no em sorprén.
Lo dels fallos de seguretat o que copia coses del firefox era d'esperar.
Lo que em preocupa més és com puc fer per comprobar lo que faig tant en IE 7 com en IE 6. Podré tenir els 2 instalats (suposo que no)?, hauré de tenir el 7 en el portàtil i el 6 en el PC?
Per cert, em van comentar que google està preparant un Sistema Operatiu, algú sap algo d'això?


