Creacions.com :: creix, creix..

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

Creacions.com :: creix, creix..

EntradaAutor: weke Data: dc. oct. 04, 2006 1:52 pm

Tenim nova dissenyadora (Judith), i nova comercial (Cristina)

ja en som sis treballant a Creacions !!

Imatge
Avatar de l’usuari
weke
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 391
Membre des de: dt. set. 30, 2003 9:57 am
Ubicació: Granada 40

EntradaAutor: judith Data: dc. oct. 25, 2006 8:13 pm

Ja deu fer un mes que va començar la Cristina i jo casi. Estic molt contenta.
Què rapid passa el temps! Sobretot quan tens feina! ;-)
Avatar de l’usuari
judith
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron