superinteressant

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

superinteressant

EntradaAutor: gitomer Data: ds. gen. 13, 2007 5:15 pm

Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: karlos Data: dl. gen. 15, 2007 9:46 am

Vaya, ahora no puedo leer todo el artículo de opinión, pero hasta ahora no ha bajado de forma tan marcada com si lo ha hecho en las subidas a lo largo de los años.

Si el mercado inmobiliario se comporta de forma diferente a la lógica que nos tiene acostumbrado la ley de la oferta y la demanda es, en mi opinión, porque es un sector adulterado, dopado, sobrepotenciado desde la propia administración, el propio estado, el gobierno es nuestro particular judas, nuestro traidor, el que permite que en cualquier situación el mercado favorezca a los grandes especuladores.

Si no vendes un piso, un terreno, pues lo dejas vacío. Que tenemos muchos asi.

Eso creo yo. REVOLUCIÓN!! ::-::
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: gitomer Data: dt. gen. 23, 2007 5:54 pm

Quina alegría avui!

quan he aribat a casa, tenia un anunci al parabrisa del cotxe d'un pis que el venien per 27 milions molt a prop de la platja. M'hi he fixat i era el mateix que abans de l'estiu demanaven 33 milions de peles.

Poseu "urge vender piso" al google. A mi m'ha sortit 195.000 resultats, li he comentat a un amic pel messenger i m'ha dit que són parelles que s'han separat i tenen pressa per repartir, però jo crec que no (que ja en se una mica de bodes i post-bodes) ;-)

Bueno sóc una mica sensasionalista, si ho poseu com literal y restringint a España es bastant menos. Però tinc ganes de veure qué passa...
casas sin gente y gente sin casa ((:-))
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: Toni Data: dc. gen. 24, 2007 1:57 pm

jo estic apuntat al newsletter de Idealista, feia temps que no rebia emails de pisos nous per Poblenou.. ja no queda molt espai per construir..
el més fort es que porto 5 dies seguits amb emails amb pisos que han baixat de preu, ostres que fort !!! he,he... ((:-)) ((:-)) ((:-))
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn

EntradaAutor: gitomer Data: dc. gen. 24, 2007 2:02 pm

A aquest ritme, quan et venci el contracte de lloguer estaràs en disposició de comprar-te un "adosado" a Montigala-Badalona amb piscina i et sobrarà per al Toyota Land Cruiser més gran que hi hagi.

Explota,explota,...burbujón. Un ladrillo cuesta 5 centimos, no 5000.
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: gitomer Data: ds. feb. 03, 2007 6:30 pm

Cada dia més convençut que això farà una baixada de vertigen.

::bomb:: ::bomb:: ::bomb:: ::bomb::
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron