Sembla interessant, jo vull anar la setmana que vé, que ja s'acaba.
“Gràfica al Comerç de Barcelona” és una mirada intencionada, de dissenyador, a la relació entre gràfica i comerç. S’estructura en quatre temes, els elements gràfics claus en el món del comerç: rètols, aparadors, bosses i un últim apartar de persones i gràfica al comerç singular.
Fins al 3 de març, al FAD, Pça dels Angels, 5 (BCN)
Entrada gratuïta.
www.adg-fad.org



