Estic intrigat per saber qui es el redkram però ole per ell/ella, mireu quin post:
http://mujer.terra.es/muj/foro/portada. ... idcanal=87
Avui he vist en el blog del jefe de 20minutos.es una insinuació que elpais.es està intentant copiar alguna cosa. Això dels portals és superdificil.



