Mireu aquest pesim intent de vendre coses. En el video, aquest friki-francés trata als peluquers com "de barrio". La web es per al mercat español.
Jo no compraria mai d'aquest pesat.
Per cert no funciona amb firefox !!!






Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants