IE 7

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

IE 7

EntradaAutor: gitomer Data: dv. oct. 20, 2006 4:30 pm

Huolas a tots i totes,

inauguro el post que espero que feu crèixer pel coneixement de tots.

Bueno, per lo vist una de les polèmiques és que incorpora una barra de cerca que et porta al cercador msn, per defecte, encara que et deixa canviar-lo. A mi no em sorprén.

Lo dels fallos de seguretat o que copia coses del firefox era d'esperar.

Lo que em preocupa més és com puc fer per comprobar lo que faig tant en IE 7 com en IE 6. Podré tenir els 2 instalats (suposo que no)?, hauré de tenir el 7 en el portàtil i el 6 en el PC? ?:-i

Per cert, em van comentar que google està preparant un Sistema Operatiu, algú sap algo d'això?
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
gitomer
pingu expert
pingu expert

Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: judith Data: dc. oct. 25, 2006 7:55 pm

Guerrilla, guerrilla >-:<

Publicat al metro d'avui:

Firefox saca su baza ante Explorer 7

Una semana después de que Microsoft lanzara la versión 7 de su Internet Explorer (el navegador estrella con una cuota de mercado del 86%, según Onestat), su rival ha puesto en el mercado a su homólogo también renovado: Firefox 2.0.

+ info aqui:
http://www.metrodirecto.com/busquedas/s ... lla&como=1
judith
pingu expert
pingu expert

Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm

Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants