Salutacions des del curs de DW + FLASH

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

Salutacions des del curs de DW + FLASH

EntradaAutor: weke Data: dl. oct. 30, 2006 10:22 am

Hola ;-) ;-) ;-) :._.:
Avatar de l’usuari
weke
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 391
Membre des de: dt. set. 30, 2003 9:57 am
Ubicació: Granada 40

EntradaAutor: enricfarresduran Data: dl. oct. 30, 2006 10:23 am

hola! estic al curs! ::-)
Avatar de l’usuari
enricfarresduran
 
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 10:13 am

EntradaAutor: david Data: dl. oct. 30, 2006 10:23 am

hola també...
Avatar de l’usuari
david
 
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 10:14 am

EntradaAutor: pablo Data: dl. oct. 30, 2006 10:25 am

hello a tots!
Avatar de l’usuari
pablo
mig pingu
mig pingu
 
Entrades: 10
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 10:23 am
Ubicació: bcn

hello

EntradaAutor: elvictorjuan Data: dl. oct. 30, 2006 10:26 am

hola, ahora si. >I:!<
Avatar de l’usuari
elvictorjuan
 
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 10:13 am

EntradaAutor: saizopatch Data: dl. oct. 30, 2006 10:32 am

remember the fallen
saizopatch
 
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 10:29 am


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron