.. heu vist la proposta de Apple:
http://www.apple.com/appletv/
un receptor de televisió IP, milers i milers de cadenes de TV via internet.
aquí teniu un bon article de Vilaweb:
http://www.vilaweb.cat/www/mailobert?id=2224827
ells també aposten per la televisió IP amb www.vilaweb.tv
.. i nosaltres portem temps donant-l'hi voltes a www.guianupcial.tv segur que serà tot un èxit ...
que en penseu.. televisió IP infinita o televisió TDT ..




