jajajaja

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

jajajaja

EntradaAutor: gitomer Data: dc. gen. 24, 2007 8:02 pm

Feia temps que no reia tant en un foro.
gitomer l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 26, 2007 8:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: Toni Data: dj. gen. 25, 2007 11:47 am

estas dissenyant el teu futur ¿?¿? ...

cria de camells... uffs.. complicat el tema, eh !!!

he,he... ::-:: ::-:: ::-::
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn

EntradaAutor: gitomer Data: dj. gen. 25, 2007 7:47 pm

No el meu futur ja el vaig dissenyar fa temps. En poc temps el començarem a veure més clar.

Però mola veure com desvarien alguns. En aquell foro n'hi ha uns quants bitxos raros.
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron