Exposició al FAD. Gràfica al comerç de Barcelona

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

Exposició al FAD. Gràfica al comerç de Barcelona

EntradaAutor: judith Data: dv. feb. 23, 2007 10:18 pm

Sembla interessant, jo vull anar la setmana que vé, que ja s'acaba.

“Gràfica al Comerç de Barcelona” és una mirada intencionada, de dissenyador, a la relació entre gràfica i comerç. S’estructura en quatre temes, els elements gràfics claus en el món del comerç: rètols, aparadors, bosses i un últim apartar de persones i gràfica al comerç singular.

Fins al 3 de març, al FAD, Pça dels Angels, 5 (BCN)
Entrada gratuïta.
www.adg-fad.org
judith
pingu expert
pingu expert

Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm

EntradaAutor: judith Data: dc. feb. 28, 2007 1:13 pm

Ei nois! Ahir vaig anar a l'esposició... Molt fluxa.

Es veu superapid, hi ha molt poc material exposat, que exposat no hi ha res. L'exposició només consta de quatre videos d'uns quants minuts cadascun, amb imatges de diferents botigues de Barcelona centre.

Pero no descobreixen gran cosa, botigues topiques, super conegudes per tots crec. Es podria haver fet una millor feina d'investigació d'exemples originals i innovadors, o de negocis antics que realment hagin cuidat molt la imatge al llarg de la seva historia.
I una visió molt superficial, mostren retols i bosses basicament. Jo no vaig trobar interessant a nivell professional, sembla més destinada al gran public que mai s'ha parat a observar els retols que hi ha al carrer.
judith
pingu expert
pingu expert

Entrades: 227
Membre des de: dt. març 04, 2003 6:33 pm

EntradaAutor: Toni Data: dc. feb. 28, 2007 6:02 pm

ostres.. doncs quin rotllo...

wenu.. aviat vindrà el Sonar ((:-))
:: toni rufo ::
Toni
pingu hacker
pingu hacker