ja dic per endevant que aquesta nevada serà lleugera i no donará gaires problemes.. potser els que fagin servir ordinadors antics hauran de portar cadenes i aniran una mica més lents.. pero tranquils que al gener deixarà de nevar.
bones festes a tothom
(encara que aquest any els dies de festa cauen malament...




