torna la neu als Forums Multimèdia

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

torna la neu als Forums Multimèdia

EntradaAutor: karlos Data: dt. des. 13, 2005 1:21 pm

Hola, com cada any comença a nevar al fòrum al Desembre o quan fagi falta

ja dic per endevant que aquesta nevada serà lleugera i no donará gaires problemes.. potser els que fagin servir ordinadors antics hauran de portar cadenes i aniran una mica més lents.. pero tranquils que al gener deixarà de nevar.

bones festes a tothom ::jo:jo:jo::

(encara que aquest any els dies de festa cauen malament... :o--o: )
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: aquibcn Data: dt. des. 13, 2005 11:41 pm

que guai... ja comença a ser una tradició la neu del fòrum...
Ja la trovàvem a faltar
: )

Bon Nadal a tothom!
Avatar de l’usuari
aquibcn
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 237
Membre des de: dv. jul. 04, 2003 9:42 am
Ubicació: Barcelona

mès neu

EntradaAutor: weke Data: dj. des. 15, 2005 9:16 am

tambè pots veure neu de color blau a SocPetit.com:
http://forum.socpetit.com
i de color taronja a GuiaNupcial.com:
http://foro.guianupcial.com

_[+]-[]_
Avatar de l’usuari
weke
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 391
Membre des de: dt. set. 30, 2003 9:57 am
Ubicació: Granada 40

EntradaAutor: aquibcn Data: dv. des. 16, 2005 12:28 am

Doncs aprofito per posar la meva felicitació de nadal.

Imatge

Al comisario Pelaez l'han vestit de papanoel...
::-::
Avatar de l’usuari
aquibcn
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 237
Membre des de: dv. jul. 04, 2003 9:42 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Toni Data: dg. des. 18, 2005 11:34 pm

ups :-~
no la puc veure ?:-i
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants