en el següent enllaç http://www.infoq.com/presentations/The-Roots-of-Scrum un bon home explica com cal trencar amb el sistema de desenvolupament tradicional i posar en pràctica tot un seguit de conceptes innovadors que han donat els seus fruits en aquests darrers anys.
Aixi que si algu es vol montar un Google o Youtube ... potser li interesa això del Scrum per a organitzar el seu equip de developers.
Sobre la web m'agrada com han posat la conferencia online: hi ha el video en flash, un texte HTML explicatiu i a sota un altre flash sincronitzat amb el video (via CUE points suposo) on es veuen els gràfics de la presentació.
p.d.: aquest post el dedico al Killershark, espero que t'agradi





Rollo ejercito clon de wekes per dominar el internet mundial i galàctic. 
si si Karlos digue-li algo, que últimament passa d'aquest foro. Ja posats pregunta-li quins plans té per mi a creacions o és una idea prematura lo de treballar amb vosaltres. 