Do you believe in Scrum? :-D

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

Do you believe in Scrum? :-D

EntradaAutor: karlos Data: dt. oct. 24, 2006 10:54 pm

i no te a veure amb el SCUMM bar del Monkey Island ... ::-::

en el següent enllaç http://www.infoq.com/presentations/The-Roots-of-Scrum un bon home explica com cal trencar amb el sistema de desenvolupament tradicional i posar en pràctica tot un seguit de conceptes innovadors que han donat els seus fruits en aquests darrers anys.

Aixi que si algu es vol montar un Google o Youtube ... potser li interesa això del Scrum per a organitzar el seu equip de developers.

Sobre la web m'agrada com han posat la conferencia online: hi ha el video en flash, un texte HTML explicatiu i a sota un altre flash sincronitzat amb el video (via CUE points suposo) on es veuen els gràfics de la presentació.


p.d.: aquest post el dedico al Killershark, espero que t'agradi ;-)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: gitomer Data: dc. oct. 25, 2006 2:28 pm

Doncs, de veritat que ja m'havia plantejat el tema de la divisió del treball.

És una presentació força interessant, potser d'aquí un parell d'anys veurem un munt de títols de conferència amb aquest concepte.

Suposo que a mesura que es va consolidant la industria del software, aquesta va aprenent de sí mateixa i va trobant solucions per optimitzar la seva producció. Tema interessant.
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: gitomer Data: dc. oct. 25, 2006 2:40 pm

Millor dit tema molt interessant ;-) ;-)

De fet ve a trencar molt dels esquemes preestablerts respecte al treball.

Incideix en motivació, autonomia, responsabilitat, creativitat,...que hi ha més improductiu o pitjor que un enginyer desmotivat o un informatic poc compromès amb la seva feina.
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: karlos Data: dj. oct. 26, 2006 3:08 pm

Mentres veia el video de la presentació, vaig pensar: "aixó li agradarà al Killershark!" :-D

Per cert, la pàgina aquesta la vaig trobar en una noticia sobre cursos de "ScrumMasters" (del universo), que de fet es el que ven aquest senyor, cursos per a ser un mega gestor de proyectes megachuli. ::-::

Be, mentres Creacions continui creixent caldrà plantejar-se aplicar tot això i tenir algun "ScrumMaster" a la oficina. jeje ;-)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: gitomer Data: dj. oct. 26, 2006 4:05 pm

Je,je,...ja el teniu i es fa dir weke. Ara haurem de mirar alguna clínica als USA per clonar-lo :-)):) Rollo ejercito clon de wekes per dominar el internet mundial i galàctic. ((:-))
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: aquibcn Data: dj. oct. 26, 2006 8:38 pm

:)
què bé que us ho passeu trapelles.... ((:-))
Avatar de l’usuari
aquibcn
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 237
Membre des de: dv. jul. 04, 2003 9:42 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: karlos Data: dv. oct. 27, 2006 7:37 am

ey! hola aquibcn! ja hi som tots!! jajaja ::-::

killershark doncs ja li dire al weke a veure si pot aconseguir que li donin el titol de "ScrumMaster" convalidan els anys de experiència que porta. ;-)
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: gitomer Data: dv. oct. 27, 2006 1:48 pm

>I:!< si si Karlos digue-li algo, que últimament passa d'aquest foro. Ja posats pregunta-li quins plans té per mi a creacions o és una idea prematura lo de treballar amb vosaltres. ((:-))

Visca les novies del guianupcial ! :**:-):-)**:
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant