Instruccions per fer un plagi d'una web

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

EntradaAutor: gitomer Data: ds. nov. 11, 2006 12:26 pm

Millor que sigui així. Pitjor cas seria que fos un grup inversor o algun empresari potent. Aquesta parella no crec que puguin injectar prou diners durant prou temps com per a què el portal tiri endavant.

Salutacions.

P.D.: No se'ls hi ha caigut la cara de vergonya quan t'han vist. ?¿:-(
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: aquibcn Data: ds. nov. 11, 2006 1:56 pm

carai... veig que es complica la trama...

quan treballava a anuntis, haviem de renovar el portal vivendum.com. (avui es diu fotocasa.es).
I quina va ser la millor opció per als dirigents de l'empresa?

Seguir uns punts semblants als que has marcat al primer post fil per randa...

1. Veure què acava de llançar la competència (www.idealista.com).
2. Comprobar que et dona una patada en quan a qualitat, servei, professionaliatat, etc...
3. Flipar en color i sentir una enveja i una ardor a l'estómac que no te'l treus ni amb rasqueta!
4. Decidir copiar íntegrament els continguts, la usabilitat, les idees, vaja, tot! Igual que els nens petits quan veuen el juguet que té el company i tu no. Mama jo vull això, mama jo vull allò...
5. Intentar fer-ho però de pressa i corrent amb el consegüent fracàs absolut!
6. Penjar a la web estadístiques poc fiables de què bons que som i què dolenta que és la competència, bla bla bla...

què va fer idealista?
què hauríeu de fer vosaltres en aquest cas?

Guiar-vos pel punt nº1 i nº2.
Teniu un portal que innova, i que ofereix la millor qualitat, el millor servei, professionalitat, i tots els "etc" que se us vinguin al cap...

Passeu del tema.... Ja tenen prou pena. Uns i altres.
Els que esteu per damunt, Toni, heu de mirar amunt.

Deixeu que la fullaraca es baralli. I vosaltres a la vostra que ja heu demostrat amb els anys que en sabeu una estona d'organitzar un portal nupcial. I que qui vulgui realment ser una competència haurà de treballar bastant més del que treballen aquesta gent!
Avatar de l’usuari
aquibcn
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 237
Membre des de: dv. jul. 04, 2003 9:42 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Toni Data: dl. nov. 13, 2006 10:04 am

.. wenu..
finalment no hi va haver contacte físic amb webnupcial.com .. ens vam evitar visualment mutuament durant tota la fira..
.. a veure com acaba el tema. ara s'estan fent publicitat a Google Adwords.. ja que la seva web ni tan sols apareix posant al google "webnupcial" ...
paciència.. :-| :-~ >-:< >-:<
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn

EntradaAutor: gitomer Data: dl. nov. 13, 2006 8:29 pm

Dillinger o Al Capone haurien fet aquest negoci d'una altra manera. :-_:::-::..__ fitiuw!! o--O.O //*\:-:-|| -_:-:_-._-

Que quedi clar que no estic dient que s'hagi de fer així, que després el Karlos em renya. Ole ese Site Admin de la dimensión desconocida, oleee

Bueno, us agrada el meu nou avatar i signatura? ::-)
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: aquibcn Data: dl. nov. 13, 2006 9:50 pm

mol xulu! : )
Avatar de l’usuari
aquibcn
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 237
Membre des de: dv. jul. 04, 2003 9:42 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: karlos Data: dt. nov. 14, 2006 8:47 am

Killershark ha escrit:Dillinger o Al Capone haurien fet aquest negoci d'una altra manera. :-_:::-::..__ fitiuw!! o--O.O //*\:-:-|| -_:-:_-._-

Que quedi clar que no estic dient que s'hagi de fer així, que després el Karlos em renya. Ole ese Site Admin de la dimensión desconocida, oleee


que va!! si a mi em sembla be, pero si es fa ... "millor si sembla un accident" :--) (vaja, aixo es el que diuen)

Killershark ha escrit:Bueno, us agrada el meu nou avatar i signatura? ::-)


sip, crec que amb el nick, el avatar, la firma i practicant una mica amb el joc del scarface ja pots fer "la feina" >-:<

jijiji ::-::
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension

EntradaAutor: gitomer Data: dc. nov. 15, 2006 10:52 pm

Ja que som tots bona gent, hem de confiar en la justicia y no en els esbirros.

http://www.tdcompetencia.es/

http://www.gencat.net/economia/tcdc/

Son les webs del tribunal de defensa de la competencia.

He estat mirant jurisprudencia i crec que teniu les de guanyar. Hi ha recursos presentats al Tribunal Superior de Justicia de Catalunya que donen la rao a sentencies en favor de les empreses "atacades", per Competència deslleial, conflicte de noms de marques i noms de domini a internet i per usurpació de continguts amb propietat intelectual.

Si comenceu accions legals contempleu també la via penal (per temes de propietat industrial).
Lo que segur que li fareu gastar diners a l'altra part en advocats. Segurament no pasarien de la vista previa i com que perdran potser us tindran que pagar també els vostres advocats. La millor part del tema es que poden tenir aquest tema sense deixar-los dormir varios ANYS !!!. Sobretot si volguessin recórrer la sentència quan perdin. Visaca el Guia!
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: Toni Data: dj. nov. 16, 2006 7:21 am

sí, però ara som nosaltres els que ens tenim que gastar els diners.. que si un burofax, que si un acta notarial.. uffs.. i hem fa una ràbia pagar a un advocat, el notari.. ii-:: ii-:: ii-::
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Toni Data: dj. nov. 16, 2006 8:42 pm

.. han retirat el menú de la web.. i el fòrum continua sense funcionar.. potser ho han deixat estar.. ?:-i
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn

EntradaAutor: gitomer Data: dv. nov. 17, 2006 1:48 pm

Potser són fans incondicionals d'aquest forum també perquè avui posa que la pàgina està temporalment fora de servei pendent a la reapertura.

En este caso, Natalia, la reapertura será perseverar en el error. Dependes de informáticos externos, no teneis experiencia en posicionamiento en buscadores y el mercado de portales nupciales está muy maduro. Tampoco vi claro tu posicionamiento en un nicho de mercado concreto.

Dado que tu estrategia de marqueting y estrategia tecnológica no son óptimas, ¿Te vale la pena seguir tirando dinero?

Lo digo con las mejores intenciones, soy, como muchos, un usuario exigente de portales verticales, y los hay más exigentes, que en tu portal no encontrarían utilidad alguna tal como lo habías planteado. :._.: <|:-)
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

AnteriorSegüent

Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant