Instruccions per fer un plagi d'una web

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

EntradaAutor: gitomer Data: dv. nov. 17, 2006 2:25 pm

Estic intrigat per saber qui es el redkram però ole per ell/ella, mireu quin post:
http://mujer.terra.es/muj/foro/portada. ... idcanal=87

Avui he vist en el blog del jefe de 20minutos.es una insinuació que elpais.es està intentant copiar alguna cosa. Això dels portals és superdificil.
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: Toni Data: dv. nov. 17, 2006 4:47 pm

doncs jo pensava que tú eres redkram.. jorrr... ::-:: ((:-)) ::-::
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn

Anterior

Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant