webs per a venedors

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

webs per a venedors

EntradaAutor: gitomer Data: dc. nov. 22, 2006 11:05 pm

Li dedico aquest post a la Cristina de creacions.

www.kevinhogan.com
www.gitomer.com
www.brianparsley.com
www.tyboyd.com
www.harveymackay.com (on està el shark?)
www.zigziglar.com

www.bigspeak.com
www.tstn.com

Espero que us siguin d'utilitat.
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: gitomer Data: dl. des. 11, 2006 8:10 pm

Molt bo l'article d'aquesta setmana del Harvey Mackay sobre les festes de Nadal. Sobretot al final, quan explica la historia d'un home que arriba begut a casa tard i fa una gran destrossa. Al dia següent esperant la bronca de la dóna li pregunta al fill que com és que està tot tan net i recollit i la mare li ha preparat un esmorzar. El fill li explica que quan la mare el va recollir de la tauleta destrosada i el va portar al llit, quan va començar a treure-li els pantalons ell va cridar "Fora d'aquí senyoreta, que sóc un home casat".


http://www.harveymackay.com/columns/col ... s_week.htm
Live Full, Die Empty—Take risks. If you are not willing to risk you cannot grow. If you cannot grow you cannot become your best. If you cannot become your best you cannot become happy. And if you cannot be happy, what else is there?
Avatar de l’usuari
gitomer
pingu expert
pingu expert
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:32 pm
Ubicació: Cubelles

EntradaAutor: Toni Data: dl. des. 11, 2006 8:22 pm

he,he.. molt bo.. quina dona tant agraida ((:-)) ((:-)) ((:-))
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant