Televisió IP

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

Televisió IP

EntradaAutor: Toni Data: dc. gen. 10, 2007 1:06 pm

Tothom comprant un receptor TDT..
.. heu vist la proposta de Apple:
http://www.apple.com/appletv/
un receptor de televisió IP, milers i milers de cadenes de TV via internet.

aquí teniu un bon article de Vilaweb:
http://www.vilaweb.cat/www/mailobert?id=2224827
ells també aposten per la televisió IP amb www.vilaweb.tv

.. i nosaltres portem temps donant-l'hi voltes a www.guianupcial.tv segur que serà tot un èxit ... ::-:: ::-:: ::-::

que en penseu.. televisió IP infinita o televisió TDT .. ((:-))
:: toni rufo ::
Avatar de l’usuari
Toni
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 375
Membre des de: ds. feb. 08, 2003 11:12 am
Ubicació: bcn

EntradaAutor: karlos Data: dl. gen. 15, 2007 9:48 am

televisió P2P !!! amb un quants samaritants conectant les seves capturadores a tots els canals del mon!!! muahahahaha >-:<
Imatge
<rA<k th3 2y273m :?-:: fr33 y0ur m1nd
Avatar de l’usuari
karlos
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 290
Membre des de: dl. feb. 10, 2003 12:46 pm
Ubicació: otra dimension


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant