Salutacions des del curs..

Pots parlar del que vulguis, dubtes generals d'informàtica, internet, idees, paranoies, curiositats..

Salutacions des del curs..

EntradaAutor: weke Data: dj. feb. 08, 2007 6:24 pm

Hola,
estem al curs ;-) ;-) ;-)
Avatar de l’usuari
weke
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 391
Membre des de: dt. set. 30, 2003 9:57 am
Ubicació: Granada 40

EntradaAutor: weke Data: dj. feb. 08, 2007 6:24 pm

hola, soc jo un altre vegada ::-:: ::-:: ::-::
Avatar de l’usuari
weke
pingu hacker
pingu hacker
 
Entrades: 391
Membre des de: dt. set. 30, 2003 9:57 am
Ubicació: Granada 40

EntradaAutor: mar Data: dj. feb. 08, 2007 6:24 pm

hola, hola, hola!
mar
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 6:09 pm

EntradaAutor: gsr1893 Data: dj. feb. 08, 2007 6:25 pm

tot correcte, espero.
gsr1893
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 6:14 pm

EntradaAutor: Yolan Data: dj. feb. 08, 2007 6:25 pm

llueve
Yolan
 
Entrades: 1
Membre des de: dl. set. 26, 2005 1:46 pm

EntradaAutor: gabriel Data: dj. feb. 08, 2007 6:25 pm

hola :-D
encantado de estar aqui. :._.:
gabriel
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 6:10 pm

EntradaAutor: sisquet Data: dj. feb. 08, 2007 6:25 pm

Hola, jo hi sóc en aquest curs!
sisquet
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 6:21 pm

EntradaAutor: tato Data: dj. feb. 08, 2007 6:25 pm

tato...
tato
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 6:08 pm

EntradaAutor: fanson Music Data: dj. feb. 08, 2007 6:26 pm

Welcome to the course for you as well.
fanson Music
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 6:08 pm

EntradaAutor: macaco Data: dj. feb. 08, 2007 6:26 pm

Hola!
Avatar de l’usuari
macaco
 
Entrades: 4
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 6:21 pm


Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant